مراقب فرزند پسر خود باشید = بچه بازها در کمینن
نوشته شده توسط : مهدی
 

روش اول ( از طریق استخر )

البته روش های مختلفی در استخر به کار می رود که یکی از این روش ها به طریق آموزش شنا می باشد . به طور مثال : در استخری واقع در تهران شخصی با مو و ریش های سپید را دیدم که به روش شنا کردن بچه های زیر 15 سال آموزش شنا یا بهتر است بگوئیم بچه بازی می کند و خود را به آنها می مالد و حتی مسوولین استخر هم زورشان بهش نمیرسد و به خاطر سنش کوتاه می آیند و حتی متوجه شدم یک روز بیرون استخر منتظرش بودن تا آن را بزنند و آینقدر حرفه ای است که در مقابل پدربا آن پسرحال می کند و پدر از همه جا بی خبر هم نمی داند که این شخص بچه باز است .

نکته مهم : قابل توجه پدران و پسران مخصوصا" در سنین پائین هواسشان جمع باشد چون افرادی هستند که به روش آموزش شنا به آنها نزدیک شده با دست زدن حتی لذت می برد .

روشی دیگر این می باشد که افراد در مدل شناگران حرفه ای که معمولا مایو های تنگ و ماهواره ای پوشیده و شما را تحت تاثیر مسائل جنسی قرار می دهد و با این روش شما ها جذب آنها می شوید .البته در این مورد افراد در سنین بالاتر بیشتر جذب می شوند . بچه بازان در کمینند مراقب خود باشید .





:: بازدید از این مطلب : 7298
|
امتیاز مطلب : 130
|
تعداد امتیازدهندگان : 39
|
مجموع امتیاز : 39
تاریخ انتشار : 9 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
رامیار در تاریخ : 1392/2/22/0 - - گفته است :
آهای شمایی که این متن را گذاشتی! حتما خودت تا حالا همه این روش ها رو در استخر ها روی بچه ها انجام دادی که اینطور مطلبی رو گذاشتی.حتما خودت اهل این کارهایی دیگه! خجالت هم خوب چیزیه!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: